Fragment improved hunting scenes Carnotaurus


Komentarze

  1. Bardzo dobre prace.Trafiłem tu przypadkiem kilka tyg.temu.Nie wiem,nie chce uchodzić za mędrca i specjalistę,ale Twoje prace,ten blog,choc strona wg.mnie była by lepsza(z 2-giej strony blogger jest wysoko w wynikach wyszukiwania),ale do rzeczy;zajmuje się grafika innego rodzaju.Powinieneś rozpropagować Twoje prace najszerzej jak to możliwe.Jesteśmy przypuszczam w podobnym wieku,i ja idąc za rada przyjaciela rzuciłem się na głęboką wodę-wykorzystując WSZYSTKO co dało mi wpierw Google.Choć byłem mega-tłukiem w tych kwestiach.Dziś ,po trochę ponad 4 latach z moich prac mogę żyć na dobrym jak na Polskę( a z pewnością lepszym niż przed zetknięciem z netem poziomie)poziomie,mówiąc wprost mój dochód z prac to więcej niż zadziwiająco wysoka nasza tzw. średnia krajowa.Jesteś Jacku dobry w tym co robisz...to czuć,widać.Idź Jacku na całość w sensie podwyższenia oglądalności(masz do tego narzędzia na koncie0 lub zainwestuj w stronę-to kosztuje ,ale na stówe się zwróci ze spora nawiązką.Pozdrawiam.Ryszard.Odezwę sie jeszcze.póki co wesołych Świat.P.Ś.Ciekaw jestem na jakim sprzęcie działasz.Nie uwierzyłbyś na czym ja zaczynałem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz